Ozlm_31 arkadaşım tüp bebek ile ikizlerine hamileydi o iğnesine devam etmiş hep,
Benim normal olduğu için 12. Haftada perinatolıji hapa başlattı oda kızım 2,5 doğdu diye 20. Haftada kordon direncide vardı ama 32. Haftada bıraktırdı benim doktorum, tüp bebek hastaları daha farklı oluyor bi tanıdğımda kullanmaya devam etti perşembe doğumu olucak 1 hafta önce bırakıcak yani kullanmak daha önemli sanırım şuan senin için başka bi doktor görüşüde alabilirsin ama içinde şüphe kalmasın