User22 sabah açlığımı 90 ,95 benim ama diğerleri hep aynı 🌸 bana dün birde doktorum bol yoğurt tüket dedim ben zaten günde 1 kase 1 de akşam olmak üzere 2 kase yiyorum suyu vs. Seker için çok faydalı dün doktorum da tavsiye etti canm sen doktoruna bu sonuçları göster bakalım ne diyecek bana diyet verdiler mesela ama normal sonuçlar benim 2 hafta ölçüm yaptım sadece dahiliye doktoruna kalsa ben seker hastasıyım bana insulin baslayacak oyle soyledi sasirdim söylediklerini dün doktorumada ilettim doktorum dahiliye doktorunu değiştir dedi benim için önemli olan bu sonuclardı bana göre sende şeker yok ben ilk bu sonuçlarımız aile hekimine de ilettim oda normal dedi