Garibana randevu aldim ama ali yeşili duyan bilen varmı o doktora aldim randevumu ama hiç duymamıştım ismini
obirannee Garibana o doktoru hiç duymadım ama pınar Türk çok iyi bir doktor birde memik vardı tabi hala var ise bende çok memnunum zübeydeden
Garibana Aslında ayrıntılı ultrason için nasıl randevu alabileceğimi bilemedigim için rast gele aldim randevuyu o sekilde
esrasim Sibelselim çekiyorlar ancak Zübeyde de çekiyorlar mi bilmiyorum ben Şevket Yılmaz Nilüfer ek binasında çektirdim ve aynı güne sıra alabildim
esrasim Sibelselim hayır ücret ödemedim yalnız aynı güne sıra alabildim derken randevu günümde direk ayrintili ultrasona sıra almaya gönderdiler kimse yoktu zaten hemen girdim 😃
Garibana esrasim şevket yılmaza da çok kalabalık vs dediler o yüzden bende oraya aldim bide merkezdeki bikac hastane harici bilmiyorum eşimle ortak bulusablcegm yer orası hayirlisi olsun bakalim he bide hangi haftalar arasında yapılıyor
esrasim Garibana amin hayırlısı olsun tabi ama bu Şevket Yılmaz'ın ek binası FSM bulvarında daha tenha oluyor. 20. Haftadan itibaren yapılıyor diye biliyorum 24. Haftaya kadar herhalde
Garibana esrasim aaaa öylemi ben 25.haftaya girdim dr um bana bişy demedi hafta olarak ozaman geç kaldım🙁