annneoluyorummm Arkadaşlar merhaba. Hayırlısıyla sağlıkla inşallah doğacak olan bebişim için fikirlerinize ihtiyacım var. Sizin önerebileceğiniz biberon nedir ? Ben lansinoh ve avent arasında kaldım. Siz hangisini önerirsiniz? Lütfen bilenler yardımcı olsun.
Azra41 annneoluyorummm Chicco ve babylove muk. Anne göğsüne yakın. Benim bebe hiç bir biberon kabul etmedi bunları kullandık 7. Aydan sonra :)
Halilesma annneoluyorummm kızımda avent kullandm mama- meme şeklinde gidiyoduk aşırı memnundum asla bırakmadı memeyi ama uc değişmek gerekince o uc fiyatına biberon alırım diyorsunuz yani çok saçma oldu avent bu defa Chicco alacağım o da anne memesine çok yakın yamuk ağız olan var anne gogsu gibi alt kısmı iyice kavraması adına bı bakın isterseniz
annneoluyorummm Tugbazdmr çevreden öneren var ama her çocuğa göre de değişiyor. Bilemiyorum kararsız kalıyorum maalesef 🤷🏼♀️
Azra41 annneoluyorummm anne göğsüne yakın olanı alın . Ben meme reddi yaşamadım hiç kızım 11 buçuk aylık hala emziriyorum + mama + ek gıda olarak gidiyoruz