Busumt canım benim de bebeğimin kilosu azdı o haftalarda 1600 falan demişti 2 haftada geriden geliyordu perinatolojiye gönderdi falan filan neyse ben azmettim her gün semizotu tahin hurma ceviz yedim hatta şöyle bir tarifim de var semizotu içine şeftali muz susam ve zeytinyağı ekleyip salata niyetine yiyorum :) cuma günü gittim bebeğim haftası ile uyumlu idi moralini yüksek tut dinlen beslenmene dikkat et gerisi Allahtan