Merhaba hanımlar. 2 gün önce üşümeyle birlikte boğaz ağrısı ateş halsizlik ve eklem ağrısı yaşadım. 2 defa acile gittim parol serum taktılar. Dün gittiğimde acildeki doktor Klamoks 1000 mg yazdı. Antibiyotik olunca içmem dedim ama doktor içmezsen iyileşemezsin dedi kendi doktoruma danıştım kullan dedi. El mahkum dün itibariyle kullanmaya başladım umarım bebeğim etkilenmez. Benim asıl merak ettiğim son aylarda anne grip olunca bebeğin gelişimi kilo alımı vs yavaşlıyor diyolar doğrumu bu durumu yaşayan oldumu bebeğiniz kilosu vs etkilendi mi 🙏