Kubrabyd5 bende magnorm vardı,ama bu magnezyum oksit mis,yani faydasız bir magnezyum. Yarın eczaneye gidip magnezyum malat alacağım,ocean’in varmış. Ama aslında doktorum magnezyum alacağına her gün bir adet Kızılay’ın sade sodasini iç dedi,magnezyum oranı yüksekmiş.