Arkadaslar bnm esimin is arkadasının karısı beylikdüzü medicanada dogum yaptı, medicana diyince insanda ooo iyiymis diyor daha bi konfor daha bir ilgi alaka beklıyor dogum 50 bin olunca haliyle. Ziyarete gittik kızı dogum katında yer yok diye kardiyoloji katına yatırmıslar. Sezaryan olmustu. Kardiyoloji katında oluncada haliyle visit yaparken cok iplememisler gelen giden olmamıs ben gittigimde dogum yapalım 7-8 saat gecmıstı yani kızın görüncesi habire telefonla bebek hemsıresı arıyor gelsınler bi baksınlar bizi buraya attılar ne gelen var ne giden diye söylenıyordu. Medicanda tamamen yabancılara hizmeti ele almıs gereksiz kalabalık bir hastane özel gibi degil devlet gbii. Yada ticarethane bircok özel hastane böle malesef. İyi bir doktora denk gelirseniz ne alâ 🤲🏻 doktor gercekten cok cok cok önemli hele ki şu zamanda milliyetci doktor olmazsa devlet hastanelerinde de aslaaa ama asla muayane eden olmuyor. Nolursa olsun devlet yada özel hastane takıplı olmak fark etmeksizin, en önemli etken doktor. Umarım herkesın karsısına iyi ki diyecegi isinin ehli doktorlar cıkar.