37+6 haftalığım ara ara sancılarım oluyor yaklaşık 1 cm kadar açılmam da var yarın sabah tekrar doktora gidecem doğum her an olabilir demişti doktor. Bu sabahta bi öğrendim ki annem apar topar dün gece yola çıkmış ankaraya gitmiş. 3 ay önce göz ameliyatı olmuştu gözü kapanmıştı. Şimdi yine gözü kapandı görmüyor domtor hemen acil gel ameliyata demiş annemde kimseye bi şey demeden çıkıp gitmiş. Bi an dan acaba ne zaman bebek gelecek diye onun stresi yaşarken şimdide aklım annem de. Bir günüm sakin geçiyor illa ertesi gün stres yapacağım bi şey çıkıyor illa