Herkese merhaba 21+5 de detaylı ultrasona gittik bebegimiz aberan sağ subklavyen arter(ARSA) teşhisi koyuldu doktor bunun tek basına hicbirşey ifade etmeyecegini söyledi ayrıca 10. Haftada Fetal DNA testimiz yapılmıştı ve temiz cıkmıştı fakat Di George kapsamadıgı icin riske girmeyelim tekrar yaptıralım dedik kan verdm tekrardan snra baska bir görüş almak icin farklı bir doktorada gözüktüm 22+5 de ARSA icin bizi cok rahatlatmıştı fakat bu seferde ense kalınlıgını fazla oldugunu söyledi . Detaylı ultrasonda 5,6 cıkmıştı ikinci gittgmzde ise 6,7 -7 ye yakın ölçümler yaptıgını ve aminiyosentez önerdigini belirtti eşimde bende çok tedirginiz ve napıcagımızı bilemiyoruz ikinci yaptırdıgımız testin sonucunu beklesek aminiyosentez icin geç olabilir. Yaptırmasak geri kalan aylarımız nasıl gecicek . Fetal Dna çünkü Di george icin %70 lik dogruluk verdigide söylendi . 11-12. Haftalarda bebegimin ense kalınlıgı 1,5 mm olarak ölçülmüş olmasına ragmen şuanda bu şekilde olması bizide cok şaşırttı bunları yaşayan varmı