birmelekannesi34 Ekimin 26 sında Pegasus ile yolculuğum var şehir içi kızlar. 31 haftalık oluyorum. İnternette Pegasus doktor raporu istemiyor yazıyor. Bilginiz var mı bu konu hakkında kadın Doğumdan rapor almam gerekir mi
lesalgac1 birmelekannesi34 Hamileliğimde, doğurduktan sonra 10-15 defa uçak yolculuğu yaptım ve rapor olsa iyi oluyor. Ki rapor olsa bile “sözde” radyasyon bölgesi olmadığı iddia edilmişti bazı kısımlarda…. 😇 yani kısaca alın mutlaka
aslanprenses_ birmelekannesi34 ben çok fazla uçak yolculuğu yaptım ama hep Thy ile. 28. Haftadan sonra rapor aldım. Öyle uçuşlarım kısa da değildi bazıları 8 saat civarında oluyordu. Doktora gidip muayene oldum doktoruma hep söyledim uçak yolculuğu yapacağımı. Sonuçta bu sadece hava yolları için değil bebeğimin sağlığından emin olayım diye gittim.
Bernaefn birmelekannesi34 evet doğru geçen hafta uçtum 30 haftalıkken istemiyor hatta şaşırdım uçağa binmeden önceki haftalarda iki kez müşteri hizmetlerini aradım emin olmak için
birmelekannesi34 aslanprenses_ ben 1 saatlik uçacağım. İnşallah sorunsuz atlatırım ilk kez hamileyken uçağa bineceğim
aslanprenses_ birmelekannesi34 hiç korkma. Araba yolculuğu gibi. Koridor seç koltuğunu. Ayağa kalk arada bi wc ye git rahatlarsın 🥰
birmelekannesi34 aslanprenses_ doğru diyorsunuz koridor seçmek hiç aklıma gelmemişti. Dar oluyor araları koltukların