Alottawarmheart Rachelgreen94 ha bu arada zaten eşinin en az 2 en fazla 3 gün cinsel perhiz yapması lazım , bizim ki gecen ay 3 gün perhizliydi bu ay 2 gün
Alottawarmheart Rachelgreen94 bence perşembe veya cuma günü ilişkiniz olsun spermler 72 saat enfazla da 5 gün rahimde canlı kalıyor, birde aşılama olacak zaten 3 gün sonra en azından olasılık artar 😇 hayırlı haberlerini bekliyorum inşallah
Rachelgreen94 Alottawarmheart cok sagol canimm benim catlatma ignem ctesi gecesi 24.00 te olacak bende persembe ya da cuma dusundum hic iliski olmamasida spermin bayatlamasina sebep oluyo diye bildigim icin kafamda plan yapmaya calisiyorum😅
Alottawarmheart Rachelgreen94 evet çok perhiz iyi değil canım 2 3 ideal 3 en iyisidr ama heralde çğnkü biz örnek verirlen labaratuar 3 gün perhiz var. Mı dedi biz 2 Gün var dedik
Rachelgreen94 Alottawarmheart ozaman 3 gunae en gec yarin sabah olacak cunku spermi ptesi sabah 8 8,5 gibi verecegiz
Rachelgreen94 Alottawarmheart bide solda gelisen yumurta yok sagda var 1 tane dedi istedigimiz 1 ya da en fazla 2 seninki cok ideal vs dedi olumlu konustu bakalim hakkimizda hayirlisi cok heyecanliyim🥹😅
Alottawarmheart Rachelgreen94 4.3 çıktı canım büyük ihtimal çatlatma iğnesi etkisi çünkü bugün 11. Günüm 12 günde falan etkisi geçiyo galiba
Rachelgreen94 Alottawarmheart yeni baslayan gebelik olabilir mi iki gunde bir yukselmesi gerekiyo bu forumda boyle dusuk degerlerle ogrenenlere cok rastladim ♥️
Alottawarmheart Rachelgreen94 inşallah canım hayırlısı bir de şu an acaip hastayım boğazım falan çok kötü şansıma , kulaklarım ağrıyo gece sıt a tutuyo
Rachelgreen94 Alottawarmheart hay allah ya cok gecmis olsun vardir bir hayir benimde ilk gebeligim oyle olusmustu cok asiri hasta oldum yataktan kalkamadim ustune bide covid asisi yaptirmistim o ay gebe oldugumu ogrendim sen bidaha ne zaman kan vericeksin insallah artis vardir ♥️
Alottawarmheart Rachelgreen94 değerim dün 4.3 bugün 12. Gün 2.2 çıktı ovitrelle etkisi geçiyor sanırım , reglimi beklicem şimdi kan vermicem bi daha 3 kasım Bat
Rachelgreen94 Alottawarmheart anladim canimm adete de varmis daha doktorlar ne zaman test yapilmasini oneriyo