glbhrr1 Kızlar dün 2.doz tetanoz aşısını yaptırdım. Kolumu kaldıramıyorum heryerim sızlıyor ağrıyor. 1.dozda bu kadar etkilenmemiştim. Buz bırakmışım şuan başka ne yapmam lazım ağrıyı hafifletmek için?😢
Happy20 glbhrr1 benim ilk dozda çok kötüydü kolum kalkmiyordu ikinci dozda hiç ağrı hissetmedim parol icebilirsin bir tane biraz hafifletir
glbhrr1 tugcesakzci 7 ay boyunca hiç ağrı kesici almadım o kadar hasta olmama rağmen. Yarım parol alsam olmaz mı acaba
rabiaozcans Mavimsii_56 benimde sizin gibi 1. dozda etkilemedi, 2. doz kesin etkiler dedim ama o hiç mi hiç etkilemedi🙃
rabiaozcans glbhrr1 parol hiç içme daha iyi, etkisi inanılmaz düşük yok denecek kadar. bir kaç gün sabredin geçecektir. boşuna ilaç almayın bence😊
Eda_nurr Benim ilk doz 2 hafta sürdü ağrısı hatta morluk felan oluştu kolumda 2 dozda 5 günde geçti ağrısı aşıdan sonra duşa girdim galiba onunda etkisi oldu bilseydim ilk dozda da hemen duşa girerdim
e_blue_sky_a glbhrr1 geçmiş olsun. Size kaç doz dediler? Bana 5doz olursanız bir daha hamile kalınca olmanıza gerek yok dediler de
YigitPoyrazMomm glbhrr1 üst dinlen bol bol koluna ağrılık verme kuzum mecbur geçmesini bekliyecez Allah yardım etsin