Kızlar adetten 4 gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı adetten 3 gün öncede normal kaset test yaptım oda negatif çıktı fakat adetim 2 gün gecikti akintilarim çoğaldı hep adet oldum kesin diyip tuvalete gidiyorum ama bisey yok belim çok ağrıyor arada kasik ağrılarım oluyor göğüslerim çok çok az açıyor tekrar test yapsam mı bilemedim ya