Bsrblr Meervemsi 21 de yukseldı ve preeaklamsı oldum tansıyon hapı verdı sabah akşam haftada on günde 24 saat ıdrarla kontrole gıdıyorum çok zor bı süreç dıyet yap tuzu kes bol su iç
Bsrblr Meervemsi bas agrısı ve donmesı bı ölçtüm 14 15 di hep doktora dedım oda yatırdı uc gün hastaneye öyle anladılar hapa başladı
Meervemsi gokcetugumm benim normal de asla kolay kolay başım ağrımaz Ağrıdığını bilmem fakat iki gündür çok ağrıyor ve içi cıvık yumurta gibi tansiyonum da 15 ve 14 genelde büyüğü
Meryem410 gokcetugumm cok siddetli oluyo agri kesici icsen bile gecmiyor 13 haftalikken yasadim suan 14 +5 im cok sukur gecti insallah olmaz bir daha
Bsrblr Meervemsi bende protein kaçağı da. Var canım preeaklamsı oldum o yüzden yatırarak anladı şükür dıyetle suyla hapla ıyı gıdıyor
gokcetugumm Meryem410 inşallah rabbim kimseyi korkuttugu yere uğratmasın sağlıkla alalım kucagimiza 🤲❤️