fizikcianne Kızlar 25 gün sonra Bursa pembe mavide doğumum var. Burada doğum yapanlar memnun muydunuz.
ArvenMom fizikcianne çok memnun kaldım mayısta doğum yaptım ilgi alaka hemşire oda temizliği o kadar güzeldi ki tekrar yapsam yine orası olur