Tulipati tabi ki de yapabilirsin. Neden yapamayasın ? Bizim yaradılışımız bu. Diğer kadınlar yapabiliyor da sen niye yapmayasın. Ha o sırada farklı bir durum gelişir sezaryen olman gerekir tabi olursun. Önemli olan sağlıkla kucağına alman. Ama normal doğum yapamayacağım kanısına varma böyle konuşanları da hiç dinleme. Hiç açılmam yoktu ,39+5 te suni sancı alarak doğum yaptım. Sabah 10:30 gibi vermeye başladılar akşam 19:30 da doğdu bebeğim. Öyle bir güç veriyor ki Allah , yapılıyor. Mucizeyiz, vücudumuzun neler yapabileceğini bilmiyoruz. Küçücük bir rahimde büyük bir bebek büyütüyoruz , vücudumuzdan çıkan sütle onu beslenebiliyoruz daha neler neler. Bu mucizeyi bizlere nasip eden Allah bizi doğum için yaratmış. Tüm dişi canlıların yapabildiği gibi sende yaparsın.