Arkadaşlar yazmıştım size ayın 4 ünde kan vermiştim değerim 22.88 çıkmıştı 16 ekim kan verdim bugün çıktı ve değerim 1000 çoktı sizce kaç haftalığım bide sancım falan yok kanamam da yok ama doktor düşük tehlikesi olabilir demiş bunu diyende sağlık ocağı kansızlığımda var düşük çıkmış sizce var mı düşük tehlikem korkuttu beni ya 🥹🥹 