gmzbg Benim de 30da 1569 gramdi sanırım ona rağmen doktorum birkaç gün küçük demişti. Ben de çok kafaya takmıştım. Sonra her gün kabak çekirdeği çitledim, ceviz, yoğurt yedim, süt içtim, kahvaltımı her gün düzenli yapıyorum zaten bebeğim ondan sonra çok güzel kilo aldı şu anda da bir hafta önde çıkıyor