gncglozclk Kızçeler 26+4 w hamileyim 26. Haftada şeker yuklemesı yaptırdım o gun ıdrar da aldılar bakteri 19 yazıyordu lökasit 0 sadece bakterı cıkmıs ogleden sonra sonuçları almaya gittim doktor tam gıtmek uzereydı saat 4 gıbı sonuclara baktı tek kullanımlık manorol dıye bı ılac var onu kullan ben sana adını yazım sıstemı kapattık sen onu yazdır dedı araya hafta sonu gırdı yazdıramadım dun de saglık ocagına yazdırım dedım onlarda sen hamilesin antibiyotik bu yazamam dedı normalde bilmesi lazım doktorun dalgınlıgına geldı heralde dedıler ilacı diyeli zaten bugunle birlikte 4 gun oldu napım hıc bılemedım zaten cuma gıtmıstım cok cıddı bı bakterı olsaydı bı sekılde yazardı cunku araya hafta sonu girdı nereye yazdırsaydım dımı yanı bı sonra ki randevum da ay sonu kararsız kaldım evde dogal yolla atmak ay sonu da tekrar ıdrar versem dıye dusundum bılemedım yanı 14 gun var
Gizmoo gncglozclk sağlık ocağı saçmalamış. Çünkü monorol hamilelikte kullanılıyor. Ben kullandım ve gayet iyi geldi.
Sahdormommy gncglozclk üç kez monurol yazdı Dr ve kullanıyorum hamilelikte kullanılmasa yazmaz dı bence Dr
A12_S07 gncglozclk Bende iki kez kullandım en azından doktora gidene kadar bol bol su için zaten o ilaçlar kalıcı çözüm değil maglsef
fztanne_ gncglozclk ben de kullandım hatta dün gece bile kullandım bu üçücüncü. Sallamışlar sağlık ocağında
Sahdormommy gncglozclk benim idrar yolu enfeksiyonum var canım enfeksiyon çok riskli bir durum ben yazar yazmaz kullandım hep şükür bişeyde olmadı sağlık ocağı neden yazmadı
MrsyLmz Saglik ocagindaki doktor ilacin ne oldugunu bilmiyor saniyorum. Manurol sase yazicak, bende iki defa yazdirdim. Bu zaten hamilelikte kullaniliyor , gece yatmadan suya karistirip iciyosun hap gibi olan antibiyotikten degil..
gncglozclk A12_S07 yazdırdım 😂 hastaneyi ara dediler gıttım doktora bagladım oda hemen tanıdı yazdı kullanım yoksa dert olur bana zaten 2 litre su ıcıyorum gunde yazan olmasaydı mecbur kalacaktı 🤦🏻♀️ kesin çözüm degıl evet ama kullanmasam vicdanım rahat etmezdi gidene kadar biraz evhamlıyım da ☺️
Sehseh Ben 3 kere monurol kullandım daha ilk hafatalarda hatta en son doktor antibyotik ilaç bile yazdi bikac gün kullanıp bıraktım devam etmem lazım
gncglozclk Sehseh kulandım ama işe yaramadı dıye dusunuyorum yatmadan once içtim saat 11 de 12 de uyandım cok sıkısmıstım tuvalete gıttım 1 de 4 de tekrar uyandım tuvalete gittim bılıyordum boyle olucagını da yınede ıctım cok sık idrara gıdıyorum ılac ta 3 saat kalması lazımmıs bunyede tabı kalamadı
gncglozclk fztanne_ yazmadılar yınede hastaneyi aradım en sonunda 😂 tekrar idrar ne zaman vermek lazım gectı mı dıye