Açılma olması çok normal hatta iyi bir şey. Ben de cuma muayene olucam inşallah benimde açılma vardır. 37. Hafta itibari ile bebekler zaten normal doğuyor bir problem olmuyor genelde. Erken bir hafta değil, prematüre sınırını aştı zaten🙏korkmayın inşallah kolay dogumlarimiz olur🍀