Kizlar merhaba inanılmaz bel ağrım var gebe kaldım bel ağrım başladı yanımdaki tecrubeli hanımlara söylüyorum belim ağrıyor diye psikolojiktir daha erken bel ağrısına diyorlar ama böyle bir bel ağrısı yok iki aylıkken basladi iş falan yapayım daha çok ağrıyor bazen bel agrisindan uyku tutmuyor benim gibi yaşayan var mı ya da bende bir şeyler ters mi gidiyor anlayamadjm