Amh değerim benim 0,51 di banada gebelik için acele etmem gerektiği söylendi hatta tedavi vs de denildi ancak çevremde 0,15 ile 3 kere gebelik yaşan arkadaşım var tedavisiz o yüzden çok kafanı takma değerim herşey Allahtan sen akışına bırak ben kendi moralimide böyle yükseltiyorum normal birşekilde deniyorum