Omerkazim Kizlar bugun tam.25 haftalik olduk.bikac gundur bel agrilarim artti sanki nomalmi acaca.magnezyuma basladik.sormayi unuttum doktora hergunmu kullanicam.agrim oluncami icecegim acaba sizler nasil kullaniyorsunuz
mombarbie_ Omerkazim hergun kullanılıyor bende 21+1 im dün icmeme rağmen akşam baya bel ve kasık ağrım vardı sağ tarafta bebisler büyüyor alanı genişletiyor sanırım 😅
tugcesakzci Omerkazim son 3 gündür ben de de çok bel ağrısı var bugün 24 haftalık olduk tam. Magnezyumum bitmişti hafta sonu almamıştım onu içince düzelir diye düşünüyorum. Magnezyum veriyor genelde doktorlar kramplar ve ağrılara
gncglozclk Omerkazim benımde olıyor ara ara hele sırt agrım 26+4 olduk 26 ya gırdımden beri karnım aşırı gergin oluyor buyuyor artık bıde normale gore karnımda buyukmus ama herseye ragmen sükürler olsun 🤲
Omerkazim mombarbie_ ayy cok sukur icim.rahatladi yorumlardan baska bisy olmasinda.kayiplarim var bel agrisiyla baslamisti. Oyuzden korktum.🥰
Omerkazim tugcesakzci ewet nm.banada yazdi tablermt agizda emilir diye .sormayi unuttum siz hergunmu kullaniyorsunuz
Omerkazim gncglozclk cok sukur .sagsaglim hepimiz kucagimiza alalim i slhhh icim rahatladi cok saolun🥰
Melekecre Omerkazim benimde erkek canm,sırt ağrım çok oluyor, sağ tarafim özellikle erkek bebeklerde sırt ağrısı vs çok oluyormuş
Omerkazim Melekecre anladim cnm. Cok resekkur ederim yorumun icin.icim rahatladi herkezde ayniymis normlamis demekki🥰
Melekecre Omerkazim benim geçen haftadan beri kasılmalarım çoğaldı,bebeğin hareketlerini takip edin mutlaka,eğer ne kısmınizda kasıklara doğru ağrınız cogalirsa doktora gidin ihamele gelmez ,Rabbim sağlıcakla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲
Omerkazim Melekecre amin inslh cumlemizin kucagina almayi nasip.etsin.benimde en korktugum sey inslah skntisiz gecer.zaten tup bebek zorlu bi hamilelik. Onceden de kaybim var.hareketleri az hissetsem bile hemen gidiyorum doktoruma cok sukur simdilik bi sknti yok ama gebelik sekerim var ondan korkuyorum erkenden olur diye