tugbadurmaz34 inşallah ya olmazsa psikolojik tedaviye başlamayı düşünüyorum. Kafaya çok takıyorum. Takmıyormuşum gibi davranmaya çalışıyorum ama içten içe kendimi kandırıyorum. Kaybetme korkusu, olmayacak korkusu, olsun diye takıntı, çevredekilerin baskısı ve deprem bölgesinde olmam her şey ağır geliyor artık.