ben henüz 30. haftadayım, benimkide genelde popo aşağıda baş ve bacaklar biraz yukarda duruyor. öyle hissediyorum yani ancak baş aşağı olanlar genelde karnın en alt kısmının (kasık tarafının) daha şiş ve ağır, üst tarafın boş olduğunu hissettiklerini söylüyorlar. 😊 bende postunuzu takip edeceğim mutlaka