Slnaycn Bebisannneessi ayy hadi sağlıkla inşallah canım bende 13.30 da gireceğim herkes sağ salim kurtulaun inşallah kaç haftaliksim ♥️
Bebisannneessi Slnaycn 38+4 dü suyum azalmis acil alındım sen kaç haftaliksin, hayırlısıyla atlatmışsındır inşallah 🥰
Slnaycn Bebisannneessi 36+4 um canım çok şükür doğum yaptım minnosum yanımda Allah herkese sağlıkla nasip etsin ♥️
sda2807 Slnaycn tebrik ederim, benimde pzrtesi suyum azaldığı söylendi. Pers bir daha görelim dedi 37+5 oluyorum. Cuma ya da pazartesi alabilirim duruma göre dedi. Riske atamam dedi😌 3200gr suan 1 hafta önden gidiyoruz.