haticeguneess Merhaba 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim internette sağ tarafa yerleşirse erkek, sol tarafa yerleşirse kız yazıyor ilk bebeğim sağ taraftaydı erkekti bu sefer de solda. Sizin de cinsiyetleriniz buna göre doğru tuttu mu
Aysegul_my haticeguneess benimde ilk hamileliğimde kesem sağdaydı oğlum oldu şuan ikincide solda kesem ve kızım olucak
Mrtbrv haticeguneess benımde sağda ydı ilk gunden berı hatta doktorda hep sağa bakardı erkek cıktı. Sımdı gene gebeyim Allahım saglıkla kucagıma aldırsın hepimizinde ilk zamanlar sağ sonra sol smdı gene sağ anlamadım bellide degıl hala🤗😁
tugcesakzci haticeguneess Bu tarz hurafelere göre bebek cinsiyeti tutmaz maalesef. Henüz daha çok küçük zaten sürekli hareket edecek, ayriyeten cinsiyet oluşumu bebeğin 12. Haftayı bitirmesiyle gerçekleşir. Şuan bir cinsiyeti bile yok yani bebeğinizin
ipeklinaismom Ultrason yansımasıdır bebek sağda görünüyor ise aslında solda , solda ise aslında sagdadir ama tabi bu karından ultrason için alttan olunca nerdryse orda görünüyor
Evremoz haticeguneess Doktorlar hep sağdan görüntü aldılar ,hep ultrasonu sağ tarafta tuttular, kesede de sağdaydı ama kız. Ben de sağ sol işine çok inanıyordum ama tutmadi