Gunay_2412 merhaba, 14 gün önce genel anestezi ile doğum yaptım. Şanslısın çünkü spinal anestezi ile kendinde olacaksın bilincin yerinde olacak. Sonta meselesini ben doğumdan daha çok düşünürdüm diyebilirim ve benim vajinismus rahatsızlığım vardı vajinal ultrasona dahi giremiyorum doktorum da hiç ısrar etmemişti 9 ay boyunca sagolsun. Sonta ameliyat esnasında takıldı bana , çıkarılırken hiç hissetmiyorsunuz en son kafaya takılacak şeymiş bunu siz de yaşayınca anlayacaksınız. Çünkü bir his yok orada. Bakmasaniz anlamazsınız bile.
Uyuşukluk geçince ayağa kalkıp bol bol yürüyüş yapın sanıldığı kadar zor değil. Şimdiden geçmiş olsun