Yasemincee26 Yatak döşek hasta yatıyorum. Öksürmekten ciğerlerim sökülüyor. 😭 Bebeklere bişey olacak tutunmalarına engel olacak diye ödüm kopuyor. 😑 var mı başına gelen ? Evden dışarı adım dahi atmadım günlerdir yatıyorum yattıgım yerde hasta oldum resmen 😑
Kediannesi1 Yasemincee26 bende çok kötü hasta ve grip olmuştum tüp bebek doktorunuza yazın ilaç vermese de belki zencefil falan önerebilir bu arada benim tutundu bebeklerim bir sorun çıkarmadı bana grip de oldum sistit de
Berraeray1 Yasemincee26 bende transfer olduğum akşam çok fena oldum ve inanılmaz korktum öksürük hapşırık halsizlik burun akıntısı aklına ne gelirse doktoruma danıştım ıhlamur kullandım günde 1 bardak çok kötü olursa akşam da çay bardağı olarak ama dün transferimin 7. Günü dayanamayıp kan tahlili yaptırdım ve pozitif çıktı kötü düşünme doktorum senin hiç bir hareketinden etkilenmiyor rahat ol demişti ama tabi koşma uzanma çekme itme yapma demişti
Yasemincee26 Kediannesi1 canm ilaç yazsa da kullanmam zaten şu süreçte o yüzden hiç haber etmedim zencefil bulursam taze aldıracagım eşime. İnşallah evlatlarım tutunur bana sabaha kadar kendi kendimi yedim hasta oldum diye
Kediannesi1 Yasemincee26 siz yine de yazın kullanacağınız çayın bile dozu var şu an taze zencefili bana günlük gramla kullandırmıştı çok geçmiş olsun inşallah
Yasemincee26 Berraeray1 inşallah bende sizin gibi güzel haberler alırım çok üzülüyorum çünkü Rabbim büyük belki bir kaç güne test yapacagım
Berraeray1 Yasemincee26 inşallah dualarımdasın haberlerini bekliyorum her şey gönlünce olsun inşallah 🤲🏼