pembebiranneadayi Kızlar merhaba 32+4 gebeyim ama sağma makinası almadım. Çok öneri var Philips, Baby mom, Kiwi. Şu an alacağım ama en çok memnun kaldığınız ürünü benimle paylaşır mısınız 🫶🏼
Deletedmom_85 pembebiranneadayi ben kiwi almayı düşünüyorum. Pahalı markalara gereksiz para vermeye gerek yok bence şahsi fikrim. O da iş görüyor o da, çekim gücü falan da iyi diye biliyorum bir ara baya arastirmistim memnun kalan çok sizinde aklınızda olsun.
Kahverengi pembebiranneadayi bence almayın eğer ihtiyac olursa alırsınız heryerde satılan birşey ben ebebeğin kendi markasını ve lansinoh markasının tekli olanını kullandım lansinohtan daha memnun kaldı alırsanız onu öneririm biberonlarıda çok iyi şuan 2 yaşında doğduğundan beri o markayı kullanıyoruz 😊
pembebiranneadayi Deletedmom_85 peki çiftli mi tekli mi? Çünkü çalıştığım için alıp kullanmamda fayda var diye düşünüyorum
Deletedmom_85 pembebiranneadayi ben tek olanı araştırdım ama çalışıyorsanız bencede 2 li alabilirsiniz . Aynı markanın ikiliside vae
pembebiranneadayi Kahverengi 3. Ayda ise donecegim icin alirsam iyi olur diye dusunuyorum ama biberonlari avent aldim cihaz icin emzirme danismanima sordum, kiralamami onerdi oda 🙏🏼