AsyamLinam boşuna boş boşa kesinlikle kendi kendine kayboluyor. Bende 13 haftalikta gözüktü 15 haftalikta yavaş yavaş kayboldu. Size söyle bişey diyeyim milyonda 2 kişide gözüküyor hiç üzülme. Ben de kendimi mahvettim bebeğime zarar vermekten başka ise yaramiyor. Inan bana. Internetten hiç bişey okuma çünkü internete baş ağrım var desen sana başında tümör var der. Kendi kendine kaybolup gidiyor.