İstirahat etmek çok önemli, rapor alabilirsiniz bence. Ben de 5 aylıkken geçirmiştim. Bakteriyel bir şey olmadığını düşündüğüm için antibiyotik kullanmadım. ( tabi bunun kararını en iyi doktor verir) İnfluenzaydı muhtemelen vücut ağrıları burun akıntısı şeklinde seyretti. Ara da bir dayanılmaz olduğunda parol aldım ( kafein içerdiği için plus olmamalı). Ihlamur, bol c vitamini alın tabi ki. Zaten grip ne yaparsanız yapın yaklaşık bir hafta sürüyor. Bol istirahat önemli 🤗