Herkese merhaba, 6 ay 13 günlük bebeğim var normalde zaten meme ucuyla emiyordu ama son 1 haftadır ne yaptıysam artık emmemeye başladı. Ek gıda dönemine de geçtik ama ne yaptıysam bir türlü kabul etmiyor 2-3 gündür geceleri de kabul etmiyor resmen kucağıma aldığım zaman çığlık kıyamet kopuyor mecbur sağarak vermeye başladım başına gelen var mı neler yaptınız?