Minikkush9496 Merhaba kızlar nasıl gidiyor? Şikayetleriniz neler cinsiyyetler öğrenildimi? Ben 14+3 haftalığım şikayetlerim geçmedi hala🤦🏻♀️ ve cinsiyyetimizde tam belli değil🤦🏻♀️
teacher-mom21 Minikkush9496 14. Haftam benimde ağrılarım oluyor daha da bir şey yiyemiyorum tuvalete sık sık gitmeye başladım
aybukekurt55 Minikkush9496 14+3 arada bir ligde bulantım oluyor karnım geriliyor birde başka bir sıkıntım yok çok şükür
sukran0046 Minikkush9496 bulantım gecmedi ayrıca 1 haftadır kalp çarpntm var bugün sabah kalktgmda da sağ gogsum sismis ve hassaslaşmş anlamadım
Minikkush9496 teacher-mom21 düşünüyordumki 3 ay geçince azalır ama hiç tık yok kusma bulantı tiksinme hazımsızlık yorgunluk baş ağrısı hangisini sayıyım bilemiyorum🤦🏻♀️ Peki cinsiyyeti öğrendinizmi?
Sedefkitir12- Minikkush9496 ben ilk gebeliğimde 3 ayıma kadar yaşadım hepsini 3 ayımdan sonra bi sabah kalktım hiçbişeyim yok 😅 suan2.ye hamileyim sanki hamile değilim hiç bi belirtim falan yok 😅😅
Denizismail 16 haftalığım mide bulantım geçmedi sık sık idrara çıkmam fazlalaştı cinsiyetimiz 12 haftada belli oldu şükür rabbime 🫶🏼🧿❤️🙏hepimizin yardımcısı rabbim 🙏🤲🏻
Dnmzzeda Ben tam 16.haftamızda öğrendim cinsiyetini , bulantım halsizlik yok ama sürekli tuvalet akşamları belli bi saat sonra su içmeye korkar oldum ve belim kuyruk sokumu ağrısı çok kötü kitleniyor resmen belim onun dışında ayaktayım 😂😂
buketsb Ben de 14 haftalık hamileyim 2 hafta önce bi anda kesildi bulantılarım , koku hassasiyetim az da olsa geçmedi, midemde çok gaz oluyor şuan ve sık sık tuvalete gidiyorum 😁
23Anne23 14+5 teyiz. Cinsiyeti daha öğrenmedik 12. Haftada sadece tahmin söylendi. Belirtilerim yok sadece midem aşırı yanıyor. Bu dönemde böyle birşey yaşayan oldu mu nasıl çözümleriniz var
buketsb 23Anne23 benim de midem yanıyor 23 ünde doktor randevum var gidince soracağım yapabileceğim bir şey var mı diye
Symm teacher-mom21 ya bende özele gidiyorum 16 önce net bişey diyemem diyolar bizim özeller ne bicim özel😀
teacher-mom21 Symm kızlar biraz geç gösteriyor cinsiyetini galiba benle yengem gittik o 20 haftalık göremediler özel hastane hatta iki gün üst üste gitti onun doktoruna göründüm bana kız dedi ama benim doktorum erkek dedi
ipekkus Minikkush9496 14+2 oldu kuzum ara ara mide bulantısı var koku hasisiyet oluyor şu sıra bazen enerjim düşüyor onun dışında iyiyiz 🥰