Merhaba. İnşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız. Benim bebeğim de 32.haftadan beri hep tersti makat gelisliydi. Son dakikaya kadar bekledik doktorumla belli döner diye yürüyüş vs de yaptım ama 38+3 de suyumun gelmesiyle birlikte bebek de hâlâ dönmeyince acil sezeryana alındım. Belden uyusturuldum ben de spinal. Ameliyat sorunsuz geçti çok şükür ameliyata girerken çok ağlamıştım ben de ama belden yapılan o iğne bile acitmiyor öyle merak etmeyin. Gerisini hissetmiyorsunuz zaten ama kendinize tamamen geldikten sonrası sancılı bir süreç birkaç gün. Ben çok zorlandım ama bunyeden bünyeye değişiyor. İnşallah sizinki çok rahat geçer.