sedanur4004 Asel53 ilk gebeliğim de 20 haftanın içinde çok çok az belli belirsiz hissediyordum canım 25 ten sonra netleşmişti şuan 2 yaşinda oğlum 😂
Kubragnssvr63 Asel53 bende 20.haftadayim çok nadir hissediyor gibi oluyorum doktorum daha küçük olduğu için normal olduğunu söyledi endişelenmeyin 🌸
Hnd_01 Asel53 hissetmemenjz çok normal.ilk hamileliğiniz mi ? Telaş yapmayın.ilk kızımı çok geç hissetmiştim.20.haftadan sinra yavaş yavaş hissedeceksiniz ☺️
Edaa1334 Bende 20. Haftada ilk tekmesini hissettim,bir daha hissetmedim ama işimi gıdıklayan bir his oluyor oda daha küçük olduğu içindir🤗
cansbade Asel53 ilk gebeliğim ve 22+3 te ilk defa hissettim senin gibi korkup post açıyodum sürekli şuan 38+4 haftalıgım içini ferah tut korkma hiç hissedceksin illaki 💜