Merhaba bebegi besleyen damarlarda direnç olması nedeniyle gelişim geriliği olan bebeğim için uzun süredir takip altindaydim.hastahsnede yatış surecimde nst ikrn bebek strese girdi acil sezeryana almalıyız denilerek( neye ugradigimi sadirdim ilk gebeligim usteluk ) sezeryana alındım. Sat göre 28 haftalık olan bebeğim gelidim geriliği nedeniyle 620 gram 36 cm doğdu. Şimdi kuvezde. Cok riskli bir bebek. Korkuyorum.biyle ufacık bir bebek diguruop kuvezden saglikli cikan var mı. Kaç gün kuvezde kaldi vs bu sekilde örnek olacak durumu yaşayan bilgi verebilir mi. Teşekkür ederim