ssa239688 Günaydın kızlar bu ay aşılama yapılacak bana doktorum folikül kisti oluştu ve regl düzene girsin diye bana bu ilacı verdi ama kullanırken hamile kalma gibi bir durum olabilir mi ki acaba yoksa koruyucu mu
ssa239688 Merve5151Arslan gelmesini sağlayacak tabi ama önleyici hap degıldir de diyor ayrıca hayırlısı artık tabi beklemedeyim aşılama için gün sayıyorum