Furutti bende de hpv çıkmıştı iki sene önce, kolposkopi ve biyopsi yapıldı hafif derece de rahim ağzında bozulma var dendi ve rahim ağzını bir miktar kazıdılar (Leep dedikleri işlem) 2 ay sonra kontrole gittiğimde rahim ağzı eski haline dönmüş yani bir problem kalmamış dediler peki artık hpv taşıyıcısı değil miyim yani kurtuldum mu dedim sevindim, öyle birşey diyemeyiz hpv yi vücudun kendi bağışıklık sistemi atar vücuttan dediler. İki sene sonra tekrar hpv testi yaptırın dediler şu an hamile olduğum için yapmıyorlar testi ve riske atmamak gerektiğini söylüyorlar. Rahim ağzından parça alınamıyormuş gebelikte. Dolayısıyla sezaryen olacağım inşallah vakti gelince, şu an 25+5 im