Arasmom_ evet hiç moralinizi bozmayın, bu olayda moral gerçekten çok önemli. İyi de bir doktora denk düştüğünüzde süreç güzelce ilerleyecektir inşallah. Umarım en yakın zamanda çok çok güzel haberlerinizi alırız 🌸 çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz içinde 💐