Nuraaa Mlsfcr ben cocuk dogdu dogalı hep yıkadım bebegı anca dısarda oldugumuz zaman ıslak mendıl kullanıyordum ıslak mendıl de malasef pısık yapıyor ıslak pamukla silin veya kakasını yaptıgında mutlaka yıkayın
Oznurkk Mlsfcr sudocream kullanıyorum. Neydeyse hiç pişik olmuyor olunca da iyileştiriyor. Çocuk doktorumuz bepantol artık eskisi gibi değil hatta pişiğe bile neden oluyor demişti onun için onu kullanmadan bırakmıştık biz
Melekinderin Mlsfcr dalin ürünleri ilk çocuğumda müthiş alerji yapmıştı hayatımızdan tamamen çıkardık lütfen sizde kullanmayınız Dr da teyit etmişti bu durumu