16 ekime gün vermişti doktorum 38+2 de sabah yatışım yapıldı nts falan cekildi öğlen doguma alındım 3. sezeryan olucagi icin korkum endişem wardi 2 bebeğim daha önce seker ve tansiyondan erken alındığı için bunda doktorum baya bekletti bi sorun yok diye, önden gidiyordu 1 hafta we iri olucagini söylediği icin tedirgin girdim doğuma korku heycan hepsi karismisti anestesi uzmani benimle konusa konusa ignemi yapti gayet guzeldi eli cok hafif hissetmedim bile hemen uyusmaya basladim sonra doktorum geldi 5 10 dakika içinde başladılar bi an stresten heryerim uyustu sandim tansiyonum düşmüş uyku halim oldu biraz ilaclar asiri çarpıntı yapti mideme falan rahatlamasi icin ilac vermislerdi yan etki yapti ama sakinligimi korudum bebegime odaklandim ve çıkartıyoruz dediklerini duydum ve bebegimi hemen bana gösterip opturdu doktorum sonra bebegimi odaya cikarttilar benim tüp baglatma islemim vardi doktora gülerek aman hocam unutmayin tuplerimi baglamayi diye soyledim ve tuplerimi baglattim .Daha sonra islem biraz daha dewam etti ve kendimi ışıya yansıyan beni dikerkenki izlemekten geri koyamadim bagirsaklarimi falan gördüm top gibi bisey geri koyduklarını gördüm rahim oyle olurmus ya o neydi bilmiyorum ama doktorum tuplerimi bağladığını odaya cikinca su meyve suyu icebilicegimi soyledi ve gitti geri kalan dikislerimi ebe atti 5 10 dk icinde oda bitti ve beni odaya cikarttilar. Bebegimde biraz nefes sorunu wardi ama 5 10 dk icinde nefes icin bisy verdiklerinde gecti odaya geldiğinizde sutunuz emin olun gelio biraz kendini toparladiktan sonra emzirin hemen mama vermeyin hurma rezene muhallebi kayısı ne varsa yedirdiler bana sut olsun diye cok sukur sütum var bebegim doyuyor ve gaz cikarmayada kayisili meyve suyu birebir mutlaka icin bebeğim cok sukur saglikli dovn sendromlu riski cok dediler kalbinde bağırsağında parlaklik var ensesi kalin dediler bobregi buyuk dediler dedilerde dediler aldrabilirdin niye aldırmadin dediler siz siz olun tek doktorda bagli kalmayın prof. Doktor Allah bin kere razi olsun icimi rahatlatti bisey yok diye baska doktora gidin sadece tavsiyem bu kimseye kulak asmayın Allah saglikli dogumlar nasip etsin hepinize sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım 😍