EceSB bu kaçıncı ayda yapılıyor ben daha önce böyle bısey duymadıgım için iyice ögrenmem lazım,korkuyorum testlerin kötü sonuclarına hazır degilim inanki,bir düşügüm oldu üç ay önce hemende hamıle kaldım bundan ödüm kopuyo bişey olucak diye,o yüzden herşeyini yaptırmak istiyorum herşeyini bilim istiyorum,benım bu aylarda ne yapmam lazım siz deneyimlediyseniz paylaşırmısınız benımle?hem ikili testı hem ftal dnamı yaptırsam acaba? Yoksa ben ıkılı degilde ftl dnmı istiyorum demeliyim doktora?