Ennnur benimde dişim çok ağrıyodu kanal tedavisi olması lazım ama yasak doktor antibiyotik kullanabilirsin dedi penisilin grubu olanlardan ilacı aldım ama kullanmadım internette önüme karanfil yağı çıktı aktardan aldım kulak çöpüyle ağrıyan yere sürdüm anında kesti uyuşturdu o gün bugündür şükür ağrımıyo dişim 1 ay olcak