Transferimin 8.günü bugün Yerleşmedir diye düşünüyorum ama yine bi değişik oldum moralim alt üst oldu devamı gelmez dimi karnım ve belimde ağrıyor adet olacakmışım gibi
Dün kahverengi iki kez çok az geldi baya açık kahve geldi
Bugün sabah uyandım peçetemde yine vardı çok az leke. neyse tekrar peçete koydum koyar koymaz sulu bir şekilde karışık kahverengi geldi çok korkuyorum 🥹