YigitPoyrazMomm 36+1 son 27 gün kaldı.🤲🏻🩵
Maalesef gebeliğimin başından beri hiç dinlenme fırsatım olmadı 4 yaşında bir oğlum 3 yaşına girecek olan bir kızım var arkalarında koşmaktan vakitler nasıl geçti hiç anlamadım. Üstüne birde zor bi hamilelik süreci geçirdim, sancılar başladı adet sancısı gibi sancılar yaşıyorum bebeğim 30.haftadan beri doğum pozisyonunda ama şu son bir kaç gündür başını aşada çok hissediyorum baskı yapıyor, karnım iyice düştü, iştahsızlık çok fazla, geceleri uykusuzluk gündüz çocuklardan uykusuzluk derken doğum zamanı gelsin artık diyorum. Doktorum 38 e kadar doğum olabilir son 2 hafta daha sabır senin oğlan gelmeye niyetli zaten diyor ya bakalım beklemedeyim. 37.haftaya giriş yaptığım gibi hurma bol bol yürüyüş yerleri çömelerek silme pilates topu ve her akşam en az yarım saat 40 dakika kadar sıcak-ılık olacak şekilde suda oturma işlerini yapacağım. 2.gebeliğimde açılma sürecinde çok faydalarını görmüştüm inşaallah bu doğumumda öyle olur diye dua ediyorum. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun, kaçıncı kez hamile olursak olalım korkular da heyecanda hiç değişmiyor. Hayırlısı ile gelsinler dünyaya miniklerimiz.🤲🏻🫶🏻🩵💙