minisinannesi Kızlar aranizda şeker yüklemesi yaptirmayanlar var mi 2 gün sonra kontrolum var ama hiç şeker yüklemesi yapmak gelmiyor icimden.
GamzeCan minisinannesi yaptırılması gerekiyor canım, gizli şeker falan varsa bebek tehlikeye bile girebiliyor🤷🏻♀️
Bgusta minisinannesi ben yaptirmadim cok pisman oldum bi dahaki randevum da yaptırmak istediğimi soyliycem doktoruma muhakkak
minisinannesi Bgusta ben biraz da zayıf olduğum için falan ihmal edecektim sanirsam 27 hafta olacam daha ne göbek ne kilo hiçbir şey yok
deletedmom6295 minisinannesi doktorunuzun tavsiyesi dışında dışarıya kulağınızı kapatın çünkü bu konuda herkes çok bilgilidir. ceremesini ise siz ve bebeğinizden başkası çekmez maalesef. umarım yoktur🙏🏻
Bgusta minisinannesi olsun hic farketmez doktorun istiyorsa yaptir. Bir zarari yok ha sekerli suyu içmişsin ha tatli pasta bisey yemissin. O yuzden ben cok pisman oldum doktorum istemesine rağmen yaptirmadim ama yaptirmak istiyorum
Tubaa10 deletedmom6295 hay ağzına sağlık yaa. Şu platformda onlarca şeker yüklemesi postu okudum sanki doktormuş gibi insanları vazgeçtirenlere şahit oldum. En doğrusunu söyledin bravo..