Rosemihra olsun bunun normali yada tedavilisi diye ayrımı yok,dua et ezan okununca,ben hep ezan duyunca cama gçer dua ederdim,bır yıllık evliyim çok şükür rabbım cok çektirmedi,ben kürtajdan sonra hiç ümid vermemıstım kesın bır sene daha olmaz diyodum hiç beklemedigm bır an oldu,kendini topladıgın zaman inş bir daha denersin,ne dkr zor oldugunu görüyorum ve anlıyorum,cocuk istemek cok doğal bır istek dilerim duaların kabul olur bacım