Eses01 Kızar 25 haftalık gebeyim 4 gündür büyük abdesti mi yapamıyorum kabız gibi ve bu nedenle çöl sancım ağrım şişliğim var doktor bol bol sıvı tüket dedi ama çare olmadı 😭😭
Ozgeccc- Eses01 canım bir toz var suya katıp içiliyor doktoruna sor ve kullan hamilelikte kullanılabiliyor hamilelikte kullandım özellikle başlarda kullandım çok işe yarıyor
KIME Eses01 ben de bundan çektim çok 😔 sabahları 2-3 kuru kayısı üzerine ılık su içebilirsin ilaçsız doğal yumuşuyor :)
Eses01 Kızlar çok teşekkür ederim doktora danıştım ilaç vermedi 😟 acayip sancı yapıyor çıkamayınca o yüzden sormak istedim size
YigitPoyrazMomm Eses01 kuzum sıcak suyun içine kimyon koy demlensin 5 dk sonra iç onu gaza iyi gelir ve wc yerde mi yoksa klozetmi nasıl
YigitPoyrazMomm Eses01 sulu yemekler ye bol bol su eğer su içermiyorsan içine limon damlat tad olur sana 1 hafta kabızlık çektim günler geldi aklıma çok zor ya kuru kaysi var ye ne varsa dene ama sulu da olsun
Tubahira Bende aynı dertten muzdaribim de kuru kayısıyı biraz zeytinyağında bekletip yiyorum yağlı yağlı biraz faydası oluyor gibi
Glcn12 Eses01 klozete çok zor oluyor yerde olandan varsa ona girmeye çalışın birde yeşil mercimek tüketin çok faydası oluyor bende kabızlık oldum mu hemen yeşil mercimek yaparım geçer
zeynepsg Ben de 4-5 tane kuru kayısıyı geceden bir bardak suyun içine koyuyorum sabah hem içindeki yumuşayan kayısıyı hem de suyu içiyorum aç karnına cidden çok etkili benim de 1 hafta bile çıkmadığım oldu ağrısını iyi bilirim böyle yapıyorum etkili oluyor
Minikannesi00 Eses01 demir ilacından oluyor. Bana en son sidefer verdi. Boşuna kabızlık çekmişim dedim.